reklama

Už nedotujem farmaceutický priemysel... Ako na to?

Poviem vám úprimne a od srdca, nikomu na svete nezáleží na mojom zdraví viac ako mne samej :) Verím, že podobne ste na tom aj vy, a tak sa vám pokúsim aspoň v skratke zhrnúť základné princípy liečby seba samej. Už nejakú dobu nepotrebujem tie zázračné pilulky, ktoré neriešia problém, ale ho len potláčajú. I keď pravdou ostáva, že som ich ani predtým moc nevyužívala, pretože som už ako dieťa cítila, že akosi neladia s mojim vnútrom, a tak som ich pre istotu vyvrátila. Predsa len je to chémia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Najdôležitejším krokom je eliminovať stres. Ano, viem... viem. Ľahko sa to napíše, no ťažšie docieli. No nie ste práve vy majstrami vlastného života? Nevyberáte si práve vy dennodenne z ponuky láska, alebo nenávisť? Hnev, alebo pochopenie? Netrpezlivosť, alebo pokoj svätý? Vyberte si správne a už nebude stres vaším stálym spoločníkom. Uvoľnite sa... usmejte sa na život a uvidíte, že sa i on usmeje na vás. Na čo sa jedovať len preto, že sme uviazli v zápche, alebo musíme čakať v rade? Nič tým nezmeníme, len si môžeme privodiť migrénu, alebo závažnejšie ochorenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalším krokom je samozrejme strava. Pokiaľ budete do seba bez rozmyslu ládovať kadejaké jedy, čakajte, že vám telo čoskoro odpovie nejakou chorobou. Hoci je naše telo jeden dômyselný energetický systém, nedokáže donekonečna naprávať naše neuvážené konzumovanie jedla s takmer nulovou výživovou hodnotou. Na svoje bezchybné fungovanie potrebuje kvalitnú stravu a tou nie sú hamburgery, hot dogy, klobásky, či chipsy. Tento článok nie je zameraný na zdravú stravu, tak sa nejdem rozpisovať o prospešných účinkoch živej, čiže surovej stravy ako je zelenina, ovocie, či najrôznejšie orechy. Ja osobne v malom (skutočne v malom) množstve užívam aj jedy, medzi ktoré radím cukor a bielu múku, pretože zastávam názor, že s malou dávkou jedov si telo určite poradí a ja chcem byť proti nim imúnna. Vari v minulosti neužívali vplyvní ľudia malú dávku skutočných jedov, aby zabránili otrave,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ideme na ďalší krok, ktorý je naozaj veľmi dôležitý. Je ním pitie čistej vody, alebo čaju. Do 12-tej hodiny vypijem približne dva litre tekutín, pretože práve ráno sa naše telo zbavuje najväčšieho množstva toxínov, ktoré potom len jednoducho vylúčime močením. Samozrejme nemôžeme tie dva litre vypiť naraz, pretože obličky sú schopné spracovať len určité množstvo vody za hodinu. Ja vstávam už o 6-tej hodine ráno a deň začínam práve vypitím vlažnej, čistej vody... približne 3 deci. A tak to opakujem každú hodinu až do dvanástej. Obličky nie sú priveľmi zaťažené a z tela pomaly odvádzajú škodlivé látky. Myslím, že práve vďaka tejto zásade som sa zbavila občasných bolestí hlavy. Prosím vás, len nepite dva litre kokakoly :) ... to by boli rovno dva litre jedov. Pite buď čistú vodu, alebo do nej vyžmýkajte citrón... alebo pite čaj. Najlepšie biely, alebo zelený...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalším krokom k uzdraveniu vlastného tela je pohyb a najlepšie na čerstvom vzduchu, v prírode. Viem, že táto zásada sa skutočne nedá vždy dodržiavať, hlavne keď sme pripútaní na lôžko. Tak vás môžem potešiť, že naozaj nie je ani najdôležitejšia, ani nevyhnutná k tomu, aby sme sa stali vlastnými liečiteľmi. No pohyb aktivizuje hormón šťastia v tele, a tak vytvára pre nás tú schodnejšiu, jednoduchšiu cestu k životu bez chemických pomocníkov.

Tak a na záver ten naj... naj... najdôležitejší krok, ktorým je očista. No nie len telesná (najrôznejšie očistné kúry), ale hlavne duševná. Ako som už vyššie spomenula, naše telo je dômyselný, energetický systém a ak je v harmónii s dušou, nevznikajú energetické blokády, vnútorné pnutie, ktoré je základnou príčinou všetkých chorôb. Skúste ju občas počúvať, možno vám práve teraz hovorí, že nemusíte napiecť štyridsať druhov koláčov, ani do detailu vydrhnúť celý byt... To na čo skutočne záleží je, aby ste sa celá rodina v zdraví stretli pri štedrej večeri a v pokoji a láske strávili tento čarovný čas. Nikdy nie je neskoro zmeniť svoj život k lepšiemu. Máme ho presne taký, akí sme my sami. Od chvíle ako som sa tak nejak preprogramovala v hlave, zbavila som sa aj chronického zápalu močových ciest. Dovtedy som pravidelne fičala na urologickom čaji a balíkoch brusníc. Zamilujte sa do života a on sa zamiluje do vás. Vetre, že všetky problémy sa rozplynú vo svetle pokoja a lásky. Prajem vám krásne sviatky... Nech sú presne také, aké si svojimi múdrymi rozhodnutiami zaslúžite :) 

Michaela Michelová

Michaela Michelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa s divokou krvou v žilách... Celé roky som si myslela, že ma nikto nedokáže skrotiť... až som si jedného krásneho dňa uvedomila, že som skrotila sama seba :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu