reklama

Pán Kiska do Moskvy nepocestuje...

Ďalšie sklamanie od pána, ktorý mal byť prezidentom všetkých občanov Slovenskej republiky. Chcela by som apelovať hlavne na jeho svedomie a česť, na ktoré prisahal vernosť občanom SR, všetkým bez rozdielu. Určite si nemohol nevšimnúť, že sa na Slovenku vytvorili dve názorovo odlišné skupiny... Jedna podporujúca americkú politiku a druhá vystupujúca proti základniam NATO a agresívnej, štvavej politike západu. Dovolím si tvrdiť, že tie skupiny sú na tom čo sa počtu týka už približne rovnako a pán, ktorý tvrdí, že je prezidentom všetkých občanov by mal byť tým povestným tmelom, ktorý nás bude spájať. Chýbajúcim článkom, ktorý nepresadzuje boj, ale konštruktívne riešenia, dialóg, snahu pochopiť aj druhú stranu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Keď sa pán Kiska vie producírovať po Kyjeve s Porošenkom na pochode „dôstojnosti„, tak by si mal vedieť podať ruku aj s pánom Putinom... Vypočuť si aj jeho hlas v tomto napätom období. Takto len veľmi ťažko môžeme pochopiť aj druhú stranu, ale to on zrejme nechce. Pekne teda ide príkladom všetkým ľuďom na Slovensku... deštrukciou, ktorá nás nikdy nemôže priviesť tam, kam by sme chceli. K mieru a pokoju... Boj plodí len ďalší boj. Tu v tejto chvíli sa treba rozprávať, veľa tolerovať, možno aj v niečom ustúpiť a hlavne aj vypočuť druhú stranu. No on nie! On do Moskvy nepôjde... Tento pán reprezentuje našu vlasť. Ach bože... Tu už aby sa človek naozaj bál, čo zas vyvedie v našom mene.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som obyčajná, prostá žena, ktorej snom je, aby si Slovensko vzalo späť svoju suverenitu, aby sa stalo štátom, v ktorom tu budú politici a prezident naozaj pre ľudí a ich rozhodnutia sa budú zhodovať so základnými morálnymi hodnotami. Bohužiaľ toto sa nedeje... Čo mám robiť, keď jednoducho cítim, že nás vedú nesprávnou cestou? Mám byť ticho? Mám ísť sama proti sebe? Nezlomí mi to srdce? 

Michaela Michelová

Michaela Michelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa s divokou krvou v žilách... Celé roky som si myslela, že ma nikto nedokáže skrotiť... až som si jedného krásneho dňa uvedomila, že som skrotila sama seba :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu