reklama

Mocenská elita! Vyzývam ťa na konfrontáciu s ľudskosťou...

Drahá, prehnitá, duševne chorá elita... mám pre teba asi smutnú správu. Prišla si o jedného zo svojich otrokov. Ak si teda odmyslím to, že ma budeš ešte nejaký čas okrádať, pretože som predsa len stále súčasťou deštruktívneho systému... ale aj táto vami nafukovaná bublina musí zákonite jedného dňa prasknúť a ja sa teším, že v ten deň napíšem článok s názvom GAME OVER – Koniec hry. Verím, že ho nebudem musieť posielať po poštových holuboch, lebo sa ľudia spamätajú skôr ako svojou bezohľadnou silou zničíte všetko čo nám je drahé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (168)

Viete, milá, ctená elita... ja som sa pred rokmi vybrala na cestu poznania, zasadla do lavice života a začala sa učiť. Áno, naučila som sa aj strachu a bolesti... osud mi zasadil aj rany, vyfackal ma svojou bezohľadnosťou, krutosťou, aby som nakoniec pochopila, že niet dôležitejších cností ako je ľudskosť, láskavosť, pokora, úcta ku všetkému živému, láska a ... súcit. A verte mi, že práve tento súcit s vami mám, keď píšem tieto riadky, pretože to musí byť neskutočne smutné zapredať svoju dušu. Aké to asi je žiť s pocitom, že okrádam svoj národ, svoju vlasť, svoju rodinu? Rozkradli ste všetko čo sa dalo a uvrhli nás do ekonomického otroctva. Áno milá elita, my všetci sme jedna veľká rodina... ľudstvo. Ublíž niekomu inému, ublížiš sebe! Všetko je v konečnom dôsledku len energia. JEDNOTA... Preto aj píšem globálne, mňa sa už totiž týka všetko. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tam, kde do života človeka prichádza uvedomenie, pochopenie, tam sa aj zákonite lámu všetky okovy moci a autority. Tam, kde je svetlo a pravda, tam niet energie, na ktorú by sa vaše klamstvá mohli napojiť. Vy pre mňa nemôžete byť autoritou, ani ukazovateľom smeru, ktorým by som mala kráčať. Vy ste zneužili svoju moc, a ja... bývalý slepec, stala som sa vidiacou. Týmto článkom sa oslobodzujem a dištancujem od vašich klamstiev a ilúzií, ktorými zamorujete svet. Dištancujem sa od vašich hlúpych, primitívnych rozhodnutí ako sú napríklad sankcie voči Rusku. Kto vám dal právo súdiť a odsúdiť ten národ? Iba duševne chorí ľudia sa môžu pozerať na svet optikou: spravodlivé USA, nespravodlivé Rusko. Pohltení vlastnou nenávisťou a zaslepenosťou strácate sami seba. Vás naozaj v škole života nenaučili, že trestaním sa nič dobré nedosiahne? Mali by ste si konečne uvedomiť, že USA a Rusko sú dve strany jednej mince, dva konce jednej palice. Tam kde zlyhávajú tresty, či sankcie, tam víťazí tolerancia, pochopenie, vypočutie si aj druhej strany. Vylezte zo svojej zloby a nenávisti a pokúste sa pozrieť na svet očami tých druhých. Oblečte si na chvíľu ich kožu... Tomu sa vraví empatia, ak by ste náhodou nevedeli. Nejednali by ste rovnako, keby ste po doskách života kráčali v koži toho druhého?... Aj výskum Princetonskej univerzity potvrdil, že USA už nie sú demokraciou, pretože politické rozhodnutia, ktoré prijíma vedenie krajiny, už neslúži občanom, ale záujmom hŕstky osôb predstavujúcim ekonomickú elitu. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vaše používanie dvojakého metra na podobné záležitosti je až tragikomické. To čo vám vyhovuje pri plnení mocenských cieľov... to áno. Čo vám nevyhovuje, to nie. Čo na tom záleží, že Kosovo bolo doslova ukradnuté Srbsku, to nič... hlavne, že je to pre „dobro „ vašej veci. Kosovo má veľmi dobrú strategickú polohu na mape sveta, či už z pohľadu NATO k Rusku, alebo dodávok ropy zo štátov Blízkeho východu... Ukradli ste tento kúsok zeme, postavili na ňom najväčšiu vojenskú základňu v Európe a na dôvažok z nej urobili aj najväčšie prekladisko heroínu v Európe. Z Kosova, drahá, svetová elita ste urobili mafiánsky štát a to vám vôbec neprekáža. Do kresla premiéra ste bez slobodných volieb posadili teroristu a zločinca Hashima Thaciho, v ktorého spise sú zhromaždené desiatky zverstiev, ktoré napáchal voči Srbom v Kosove. To predsa nevadí, hlavne, že bol blízkym priateľom Madeleine Albrightovej, ktorá skúpila väčšinový podiel v kosovskom Telecome a v roku 2011 ho predala slovinskému Telecomu, na čom zarobila 20 miliónov dolárov. Roztrhali ste bývalú Juhosláviu na kúsky, vyskúšali ste si svoju moc... svojou deštruktívnou silou ste ničili a zabíjali. Toto vám vôbec nevadí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krym áno, Krym vám veľmi vadí napriek tomu, že práve tam prebehlo referendum, v ktorom sa ľudia sami rozhodli, že sa chcú vrátiť k Rusku. Domov – tam, kde celé roky patrili. Vravíte, že to bola anexia zo strany Ruska, ale ďalej už nepoviete, ostatné zamlčíte, lebo práve to MY – úbožiaci, podľudia a otroci predsa nepotrebujeme vedieť. Na vaše nešťastie je kolektívna myseľ tak úžasná, že dokáže šíriť nie len klamstvá, ale aj pravdu, ktorá sa v tejto vašej demokracii moc nenosí a stáva sa nebezpečnou pre duševne chorú obludu. Mnohí už veľmi dobre vieme, že štátny prevrat v Kyjeve bol financovaný USA sumou 5 miliárd dolárov a hneď po ňom skupovali nastrčené tretie osoby na Kryme pozemky. Američania už len v tichosti čakali, kedy ich nová proamerická vláda v Kyjeve oficiálne požiada o pomoc v boji proti proruským separatistom na východe Ukrajiny a poskytne USA a NATO územie Krymu na vybudovanie ďalšej základne... takmer v kuchyni Ruska. Odtiaľ by už americké, balistické rakety s jadrovými náložami doleteli do Moskvy za pár minút. Ešte stále si myslíte, že toto mohol Putin riskovať? Obliekli ste si jeho kožu na chvíľku? Viete, to čo robí on, tomu sa v jazyku môjho kmeňa hovorí vlastenectvo, ale to zapredanci horšie chápu. Jeho národ, jeho vlasť si udržali suverenitu a ochránili bohatstvo, nuž a ja im môžem len ticho závidieť a v kútiku srdca si priať, že aj Slovensko bude mať jedného dňa prezidenta, ktorý tu bude pre nás, pre národ. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milá, čudná elita... delíte si Zem a celkom zabúdate na to, že vám vôbec nepatrí. Zem je slobodná a my všetci sme tu len hostia. Bojujete a vraždíte pre myšlienku vlastníctva niečoho, čo vám nikdy patriť nebude. Predávate ľuďom vodu, ktorú sme od prírody dostali zadarmo... drancujete prírodné bohatstvo. Z nejakého divného dôvodu nám zakazujete pestovať vlastné plodiny na území, ktoré je našim domovom, nútite nás zapudiť všetko dobré čo slúži ľuďom, aby sme potom natŕčali ruky a prosili o milodary z vašich korporácií. A tie milodary sú skôr odpadom ako zdravou stravou. Ja vám sľubujem, že sa pokúsim byť pre tých krásnych ľudí, ku ktorým patrím svetlom... a pre vás, pre vašu temnotu konfrontáciou. Pokúsim sa rozbiť tie vaše štruktúry moci a pomôcť ľuďom, aby sa oslobodili a pochopili, že bez nich ste ničím, ELITA! Bez ich poctivej práce, bez hodnôt vytváraných ich šikovnosťou a usilovnosťou, by ste pomreli hladom... nemal by vám kto stavať vily, skonštruovať najluxusnejšie modely áut, zhodnotiť bezcenné papieriky, ktoré si tlačíte... 

Slovensko... Európa... Zem... ľudia, to všetko mi je veľmi drahé a ja už nechcem byť ticho a tváriť sa, že sa ma tá bieda, hniloba a smrad netýkajú. Jednoducho som dozrela a svoje vedomie evolučne posunula do bodu, kedy sa ma začalo týkať globálne smerovanie sveta. A nie som jediná :o) ... Ľudia, posledné vety budú patriť práve vám. Popasujme sa spoločne s tou hnilobou, ktorá rozožiera našu vlasť, prírodu, Zem. Nemusíte bojovať, nemusíte nič obetovať... stačí rozšíriť vedomie a prijať v srdci myšlienku, že zmena je možná a určite bude lepšia ako tento systém bez morálnych hodnôt a úcty ku všetkému živému. Na začiatku bolo slovo... myšlienka. Verte, že kolektívna myseľ dokáže robiť zázraky, tak sa spojme pri vytváraní niečoho nového, ľudského... uvedomme si, že je v našich silách stvoriť krajší svet. Stačí len jediné... Chcieť.... 

Michaela Michelová

Michaela Michelová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa s divokou krvou v žilách... Celé roky som si myslela, že ma nikto nedokáže skrotiť... až som si jedného krásneho dňa uvedomila, že som skrotila sama seba :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu